|
Czwarty Wymiar ...world wide watches... |
|
Koledzy, Pomóżcie! - Serwis gwarancyjny Orienta - zakupu w schoeneuhren.de
emster - 2013-06-21, 21:17 Temat postu: Serwis gwarancyjny Orienta - zakupu w schoeneuhren.de Wczoraj radość dzisiaj niekoniecznie.
Ray, którego wczoraj odebrałem najwyraźniej odmówił posłuszeństwa.
Po kolei:
Po odebraniu, żeby go uruchomić musiałem machać nim kilka minut (pierwszy zgrzyt). Wskazówki stały w okolicach 1 nad ranem. Ruszył, poszedłem skrócić bransoletę/ustawiłem czas/datę i tak działałem kilka godzin (czas chyba trzymał).
Po odłożeniu podziałał (jak się dziś rano okazało) z 4-5 godzin. Zatrzymał się około godziny 1 nad ranem.
Ponowne kilkuminutowe machanie i ruszył. Jak już zacząłem pilnie obserwować jego ruch okazało się, ze sekundnik staje na mniej więcej 3 sekundzie. Po nakręceniu działa minutę i staje na 3 sekundzie. Po kilku takich obserwacjach już nie ruszył.
Teraz pytania:
1) Czy ktoś z kupujących w schoeneuhren próbował realizować gwarancję w PL? Papiery, jakie dają wystarczą (książeczka international guarantee i faktura)?
2) Wysyłał ktoś może towar z powrotem do DE do schoeneuhren? Jakie to są koszty?
3) Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Pozdrawiam
Dzięki za wskazówki!
kornel91 - 2013-06-23, 09:05
I jak kolego sytuacja udało się rozruszać mechanizm ??
lukebor - 2013-06-23, 09:20
Ja po zakupie swojego Mako zauważyłem, ze szkło od środka jest lekko brudne.
Napisałem maila do schoeneuhren z zapytaniem, czy gdzieś otworzą mi zegarek w kraju. Otrzymałem (bardzo szybko) odpowiedz, ze owszem, w Wa-wie na ulicy Iganskiej 24 ( serwis Poljota, zresztą widniejący w książeczce Orienta jako seriwsant autoryzowany).
Pojechałem, zostawiłem zegarek na 3 dni, odebrałem. Obsługa super - zegarek otwarty, szkło przeczyszczone, test szczelnosci zrobiony - wszystko na gwarancji (wystarczy międzynarodowa, która dostałeś przy zakupie).
Rudolf - 2013-06-23, 13:42
lukebor, to dobra wiadomość.
Rudolf - 2013-06-23, 13:43
lukebor, to dobra wiadomość.
emster - 2013-06-23, 15:02
Zegar stoi niewzruszony.
Będę jutro w Warszawie, mam zamiar zajrzeć na Iganskią 24 - zobaczę co powiedzą. Dodatkowo, dzięki lingwistycznej uprzejmości znajomego, wysłałem maila do schoeneuhren z kilkoma pytaniami.
Także czekam.
Żeby taki ładny diver marnował się na biurku
lukebor - 2013-06-23, 15:30
emster napisał/a: | Zegar stoi niewzruszony.
Będę jutro w Warszawie, mam zamiar zajrzeć na Iganskią 24 - zobaczę co powiedzą. Dodatkowo, dzięki lingwistycznej uprzejmości znajomego, wysłałem maila do schoeneuhren z kilkoma pytaniami.
Także czekam.
Żeby taki ładny diver marnował się na biurku |
Zajrzyj, mam nadzieję ze pomogą.
A do schoeneuhren można spokojnie napisać po angielsku posługują sie tym językiem
Owszem, zegarek jest fajowy, ja tez bardzo go lubię.
strix - 2013-06-23, 18:46
Ja bym odeslal do sklepu z prosba o wymiane po prostu na nowy egzemplarz. Kupiles ma dzialac a nie od razu serwis i grzebanie. Mysle, z tym sklepem nie bedzie zadnego problemu.
A Ray to u mnie zegar z pierwszej 3 moich ulubionych caly czas - pieknie wykonany z rewelacyjnym stosunkiem cena/jakosc - przy czym na jakosc przy zadnym drobiazgu nie trzeba przymykac oka - po prostu swietna.
s
emster - 2013-06-25, 20:46
Sprzedawca, jak to sprzedawca , zaczął kręcić, że nakręcać nie umiem (w wielkim skrócie i nie dosłownie, ale wydźwięk dokładnie taki). No i z niemieckiego noga jestem, to z pośredników korzystać muszę A że akurat byłem w Wawie, to zabrałem Raya i podjechałem na Igańską. Zobaczymy....
kornel91 - 2013-07-06, 19:17
Jak się zakończyła sytuacja zegarek już sprawny ?
emster - 2013-07-06, 23:51
Ciągle w serwisie. Czekam na info z Poliota.
[ Dodano: 2013-07-14, 13:02 ]
Zegar wrócił z serwisu.
Z tego co mi powiedziano, wskazówka sekundnika była źle osadzana i zawadzała o szkiełko(?).
Teraz testuję co i jak. Od wczoraj na chodzie.
|
|