No chyba że płacisz z salda PP, to nie ma wyjścia.
[ Dodano: 2013-03-22, 23:17 ]
Ptaku napisał/a: |
nasza walute a nie PLN |
To w Jabłonnej jaka waluta jest?
Ptaku napisał/a: |
nasza walute a nie PLN |
jaceh napisał/a: |
lastrad, wybierałem wartość w pln i dokładnie tak jest jak mówisz, zamawiając i płacąc w złotówkach - 3 dni temu kupowałem u nich-, walutę liczą taniej niż paypal. |
megalia napisał/a: |
I co nikt nie kupował w watchhubs? |
megalia napisał/a: |
Witam
Mam pytanie do tych co kupowali zegarek w watchhubs, czy dostali wraz z zegarkiem jakąś kartę gwarancyjną lub certificate of guarantee? Zastanawiam się jak jest rozliczana gwarancja lub czy w ogóle jest na terenie Europy? Ja otrzymałem tylko (prócz zegarka i pudełka) instrukcje i nic więcej. Pozdrawiam |
megalia napisał/a: |
I co nikt nie kupował w watchhubs? |
Cytat: |
WARRANTY POLICY
All watches have 2 years extended Warranty and Life Long Guarantee. WatchHubs offers every watch free repair service for a period of 24 months from the date of arrival in accordance with the following terms and conditions: 1. Damage caused by accident, misuse, negligence or any unauthorized repair will not be covered; 2. Replacements of parts (Case, Band, Glass, Clasp, etc) or battery are to be charged at cost; 3. No alternation of warranty will be allowed. Customers just need to use postal service with tracking ID to send watches to our address and bear the return postage. Customers have to bear postage for both ways. Even after first two year’s period, customers may send their watches to us for paid maintenance by local service centers. For models come with International Warranty, buyers could visit Brand owner's Service Center for service, check, repair and maintenance in your own country. We provide valid international warranty card for some models, and mention it on product page. |