Nie mogę, niestety, znaleźć zdjęć rysunków "studium" i "prototypu" Ghii (a są razem z fotkami Lancio-Poloneza). Chciałbym, poza tym, zwrócić uwagę na projekt "210", mocno przypominający późniejszego o ładnych parę lat "Mercedesa". Do dzisiaj, ten "design" (bodajże Meissnera z ASP) nie zestarzał się, pozostając wśród klasyków.
_________________ Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
Ostatnio zmieniony przez Zinajda 2015-04-25, 14:32, w całości zmieniany 2 razy
Miałem na myśli, oczywiście, "210", ten co na załączonej przez Ciebie fotce - nie wiem. dlaczego napisało się i to dwa razy, "220" (Takiego czegoś istotnie nie było, masz Adam zupełną rację, tylko projekty "203" i "204". po proteście "Peugeota", który ponoć zastrzegł sobie środkowe "0", zostały przemianowane na, odpowiednio, "223" i "224"). Aha, znalazłem te zdjęcia, będę je miał w Zgierzu.
PS. Była też "Syrena 660" o sylwetce podobnej do zwykłej, ale innych przetłoczeniach i atrapie (egzemplarze, które widziałem, miały nadwozie z t.zw. fiberglasu) jedną miał, jeśli się nie mylę, Pionnier. Nie wiem, czy silnik był w nich standardowo dwusuwowy czy też czterocylindrowym czterosuwem, konstrukcji COKB.
A skądinąd, masz rację - grill M20-57 (zwanej też "200") wymiata!
_________________ Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
Ostatnio zmieniony przez Zinajda 2015-04-25, 15:03, w całości zmieniany 7 razy
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#20 Wysłany: 2015-04-25, 19:22
Świetnie by było jakbyś Adam zrobił jakiś zwykły zegarek ( czyli nie chrono- tańszy) w tej kopercie od chrono.
Tutaj uszy są kontrowersyjne a tam wręcz odwrotnie: jak w tagu! Tamta koperta miażdży cyce!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach