Ogumienie.
Odpowiedz do tematu

: Ogumienie.
Panowie, poszukuje takiego paska jak na poniższym zdjęciu:



Interesuje mnie kolor czarny, 19 mm.
Rozważę też inne opcje, oryginalny jakoś mi nie pasuje to tego zegarka hmmm

Pacjent:


Ostatnio zmieniony przez wues89 2023-07-08, 14:17, w całości zmieniany 2 razy
:
Może tu:

https://www.watchgecko.co...h-straps?page=2

:
Niestety ani w jednym ani drugim sklepie nie posiadają paska o szerokości 19mm.
Chyba nic z tego nie będzie :( .

:
Albo kup 20mm i załóż taki. Z 20/19 nie mam doświadczenia, ale 22/21 ćwiczę dość regularnie. Ten nuras jest dość masywny, raczej nie będzie widać tego że pasek masz lekko ściśnięty.

A wristwatch plays a very important role for a true gentleman. As he lifts the watch in front of his face to apparently check the time - he can also surreptitiously use his other hand to make sure his fly zip is closed.
:
Ostatecznie tak zrobię.
Czy masywny? hmmm Chyba nie, zależy do czego porównujemy? SKX007 zdaje się być większy.

:
A czy 20 mm wejdzie z tymi teleskopami :?: hmmm
Zwykłe na 100% tak.

Apa13 napisał/a:
Lenistwo to cecha ludzi zaradnych. Zamiast wziac sie do dziela, wola myslec jak ulatwic sobie prace, czy ją ominąć pifko
:
Czegoś nie rozumie. Na stronie podają, że szerokość bransolet to 20mm, paska 19mm.
Mam rozumieć, że paski gumowe kupuję się o mniejszej szerokości? hmmm

https://pl.doxawatches.com/pl/collections/sub-200/products/sub-200-sharkhunter?variant=40716807176387

:
Wygląda jakby ostatnie ogniwo bransolety było węższe niż poprzednie. Albo Doxa coś skopała bo ta fotka to wskazuje na zerowe zainteresowanie producenta :D Zobacz jak wygląda bransoleta przy "12", komuś nie chciało się wyśrodkować.

A wristwatch plays a very important role for a true gentleman. As he lifts the watch in front of his face to apparently check the time - he can also surreptitiously use his other hand to make sure his fly zip is closed.
:
Ehh, no popełnili błąd.