Segoy, werki są bardzo dokładnie wyregulowane w fabryce, wiec praktycznie nie ma potrzeby regulacji po montażu. Na wszelki wypadek "leżakujące" po zmontowaniu zegarki są obserwowane pod katem dokładności i w razie potrzeby dokonuję korekty ręcznie, ale jak dotychczas musiałem to robić w dwóch czy trzech przypadkach.
A nawet jak są suche to tez nie ma potrzeby ich smarować no chyba że wkurza kogoś głosna praca wahnika na łożysku wałkowym. Te werki na sucho trzymają tak samo parametry producenta przy zurzyciu takim samym jak nasmarowane z tą różnica że głośniej pracuje wahnik na łożysku. Oczywiście może zdarzyć się że któryś to mechanimzm złapał syfa, lub jest niewyregulowany itd i trzeba poprawiać, lecz przed tym najlepiej zęby, zębniki i czopy, czy coś nie jest powodem rozjazdu( generalnie jakiś syfek).
[ Dodano: 2012-03-25, 21:30 ]
Cytat:
to chyba nie tu ,ale zawsze można po zażyciu grochówki jakiej ,,,tym wydechem odtylcowym
I to nawet jest bezpieczniejsze jak tym odprzodowym pod warunkiem że jesteś w 100% pewien że nie popełnisz kleksa.
_________________ Pozdro!!!
sylwek [Usunięty]
#28 Wysłany: 2012-03-25, 21:33
kaido2, no .. popełnienie narty sie mnie nie zdarza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach