WUS 2013 Project st-5
Odpowiedz do tematu

: WUS 2013 Project st-5
OT taki nowy pomysł chłopaki z WUSa wymyślili: link

Cytat:

Eddy,
Thank you for the introduction and the opportunity to join the committee for this project. Very exiting though I am not sure what I am getting myself into.
The (Chinese) WUS 2013 project will be a ST5-based dress watch in the style of a 1960's dress watch. Over the last months I have purchased 150 used and NOS Seagull, Tianjin,and Lanhua watches containing the milling engraved ST5 movement. (Apologies should have caused this a temporary price spike).

The watches are currently being dismantled before they will be send to Tianjin where a Seagull factory employee will clean and service the movements. This process should take up to four month at the least. I have further purchased spare parts and additional watches to be used for spares.

Due to the different source watches the movements will have slight differences in appearance and they will be randomly assigned to the new watches. So you will be getting a ST5 fully serviced and good to run for another 40 years. By accident, our project coincides with the 40 year anniversary of the ST5 in the market.

The committee has yet to decide on the design process. Below two pictures of where we want to go with this project in general. Including of course a crystal case back to show off the ST5. And a sample for potential design for the dial and overall style of the watch we are aiming for. The committee will come back to you with more info later.

Cheers, Torsten

Czyli garnitura 36-38.. możliwie jak najbardziej cienka na st5. Co o tym sądzicie? Jaką wysokość są w stanie osiągnąć z tym werkiem ?

:
40mm na średnicy i wchodzę!

Dziewczyny lubią brąz zapraszają :twisted:
:
... i są pozamiatani :P

Sami możemy lepszy zrobić !

_
work in progress
:
Ten też interesujący, ale jednak trochę inna szkoła.

Dziewczyny lubią brąz zapraszają :twisted:
:
Damian, tylko kto zrobi takie wskazówki, jak na Twoim renderku? :-(

:
Damian napisał/a:
... i są pozamiatani :P

Obrazek

Sami możemy lepszy zrobić !

Zacnie wyszło :)

:
Trochę mnie poniosło z nimi, uroki 3d :P ale ogólnie to liśie jak w Moserze, czy Portofino, majfrendzi powinni to ogarnąć :)

_
work in progress
:
No - liście to liście.
Ale płaskie pewnie zrobią, a nie takie jak u Ciebie :-(
A to jednak spora różnica ;-)

:
Łamane wskazówki chyba ogarniają, łamane są na pewno w Moserach i chyba GP 1966, zacnie wyglądają też w Ebelu 100.

No chyba że uderzymy do Rogera Smitha, ale tutaj nas terminy zjedzą :(
;)

_
work in progress
:
Wyglądają na odlewane (choć mnie pewnie zara szpece zjedzą, że to nie tak). No bo ciekawe, jak to inaczej ogarnąć, taki profil? Wycięte a potem jechanka i obrabianie?

Ostatnio zmieniony przez bEEf 2012-11-09, 22:49, w całości zmieniany 1 raz
Pupcia rubcia salcesonik, heloł beloł w dupę słonik!
:
Te w Ebelu, to pewnie wycięte z blaszki i gięte.

Ale takie, to już nie:

:
No takie to Rodżer tydzień czasu ręcznie szlifuje, tylko terminy u niego w lata idą :( No i trzeba by piramidę, albo karuzelę finansową zmontować :/
ale imo opłaca się ;)

pifko

_
work in progress
:
Damian napisał/a:
No i trzeba by piramidę, albo karuzelę finansową zmontować

Piramidę finansową prestiżu :))

Pupcia rubcia salcesonik, heloł beloł w dupę słonik!
:
Damian napisał/a:
No takie to Rodżer tydzień czasu ręcznie szlifuje, tylko terminy u niego w lata idą :( No i trzeba by piramidę, albo karuzelę finansową zmontować :/
ale imo opłaca się ;)

pifko

Nooo, ale na YT to tak prosto wygląda ;-)
Jednak jak spróbowałem, to stwierdziłem, że mnie to życia zabraknie, żeby to skończyć ;-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum