#1 Wysłany: 2013-07-06, 18:50 MilitaryTime-problem z zakupem portugalca
Cześć Kumotrzy.
Jako nowy pilnie czytałem forum (jak się okazało nie dość pilnie) i postanowiłem samodzielnie kupić zegarek. Początkowo miała to być Mewa M177s, ale miałem tremę przed korzystaniem z usług pośredników taobo (słaby angielski).
Na pierwszy ogień poszedł więc portugalczyk który też bardzo mi się podoba. Znalazłem go na stronie sklepu MilitaryTime. http://www.jacksontse.com...?product_id=442
Uznałem że dam radę i :
1. 16.06. dokonałem wpłaty przez PayPal
2. 17.06. MilitaryTime potwierdza otrzymanie wpłaty i obiecuje wysłanie wysłanie przedmiotu 27.06. i dosłanie tracking number
3. 30.06. Grzecznie przypominam się (bo Jakson się nie odezwał) i proszę o wysyłkę zegarka i podanie numeru przesyłki.
4. 30.06. 3 godziny po moim emailu Jakson opisał " sorry we will send this week because of no stock"
5. 6.07.(dzisiaj) dostaję kolejną wiadomość "sorry no stock for HW84, pls wait."
Prośba do Kolegów o radę co dalej robić ?
maciek [Usunięty]
#2 Wysłany: 2013-07-06, 18:56
Jackson to łajza, wielkrotnie było o tym pisane. Atakuj mailami i bądź dobrej myśli.
Wiem, wiem moja wina. Już po zakupie doczytałem że interesy z Jacksonem to nic dobrego, choć wcześniej z nim handlowano. Cóż, mądry Witek po szkodzie.
Teraz nie będę pyszałkiem i następny zakup będę konsultował z Kumotrami.
Dzięki Maciek za dobre słowo.
Pozdrawiam.
goTomek Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu Poprawny niepoprawny
Pomógł: 102 razy Wiek: 56 Dołączył: 07 Sty 2013 Posty: 15148 Skąd: z okolicy
#4 Wysłany: 2013-07-06, 19:19
Minęły 3 tygodnie, jak nie chcesz dłużej czekać to zgłaszaj spór do PP - może to go trochę zmotywuje
A jak jestes cierpliwy, to poczekaj jeszcze (max 2 tygodnie), molestuj go mailami co drugi dzień, możesz postraszyć że rozpoczniesz spór w PP...
Ale ja bym zgłosił już teraz, niecierpliwy jestem i gdyby mnie ktos tyle trzymał w niepewności bym się wkurzył.
_________________ Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused
_________________
русский тролль иди нахуй
Poczekam jeszcze tydzień. W poniedziałek wyślę mejla i wspomnę o sporze w PP.
Czy prosić go później (po tygodniu) o zwrot kasy, czy rozpoczynać spór w PP ?
bow Klon Właściciela Pola Ryżowego Wujek/Zbok brązowy
Dzięki Koledzy.
Mam nadzieję rozpoczęty spór skłoni go do wysłania zegarka. Ten Portugalczyk podoba mi się bardzo, zwłaszcza że to będzie ( o ile będzie ) mój pierwszy chińczyk.
Dodano 9.07.
C.d. z Military Time.
8.08. w poniedziałek wieczorem przypomniałem się Jacksonowi i o dziwo dzisiaj rano o 0 7 z minutami dostałem emaila o treści: here you go i 13-nasto znakowy numer. Dosyć zdawkowa informacja, niemniej świadcząca chyba o wysłaniu zegarka.
I o godz. 18 kolejny email o treści : "Thank you for your purchase. The items have been shipped from Hong Kong.
Normally, it takes about 1 - 2 weeks to arrive. Occasional delays due to customs and Air Mail service." Z powtórnym podaniem tracking number i podanym linkiem do strony: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Wpisałem tam ten numer ale nic się nie dzieje.
Możecie Kumotry doradzić co dalej?
Edytowano 14.07.
9.07. otrzymałem number tracking i do dziś tj. 14.07. jest on nieaktywny. Sprawdzam go w górnym okienku strony:http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Czy pisać do Jacksona czy poczekać 2 dni?
Ostatnio zmieniony przez witekg 2013-07-14, 17:16, w całości zmieniany 5 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach