

oskar2905 napisał/a: |
@Alamo- napisałeś że lepszy niż oryginał czyli te kółka nie będą padały jak muchy? |
ALAMO napisał/a: |
Zresztą umówmy się - ryzyko na $70 to jest jakie ryzyko ![]() |
nav napisał/a: | ||
Nie jestem pewien czy ktokolwiek na forum ma egzemplarz z klonem ety- te kosztowały blisko 200usd a te forumowe to z reguły wersja za 70usd z jakimś szanghaj'em. |
hulelam napisał/a: | ||||
Za 70 to to były (niesprawdzone jakościowo) z klonem 2824 - przy mnie Majster zdejmował dekiel zdrawki |
ALAMO napisał/a: |
Kurde, jak to się te Mercedesy psują właścicielom Daewoo, no utrafił bEEfu w sedno tarczy ![]() |
rmaya napisał/a: |
Mój parnik wczoraj odmówił posłuszeństwa...
Nie mogę nakręcić ręcznie i jest problem z ustawianiem godziny. Koronka jakby przeskakuje. Poradźcie proszę, który majster w stolycy mnie nie pogoni jak mu zaniosę do naprawy i zrobi to jeszcze dobrze? |
Robert napisał/a: |
Panowie mam problem z moim parniakiem Pilot-em. Nie chce się nakręcić w związku z czym nie chodzi. Musze go nakrecic recznie potem troche pomachać ale za kilka minut i tak staje i znowu musze nakrecac i machac aby chodzil... wada fabryczna raczej.... i teraz pytanie...odeslac do sprzedawcy, czy sprobowac u jakiegos zegarmistrza (zna ktoś takiego majstra w okolicach Częstochowy lub Radomska) Moge rowniez dodac iz od pewnego momentu wachnik zmienil troche dzwiek i delikatnie zaczol grzechotać. ![]() |
bogdan5712 napisał/a: |
mój parnis - najczęściej noszony od czterech lat - niestety przebarwienia tarczy powodują, że zakładam go coraz rzadziej
[url=http://img90.imagesh...uxc.jpg]Obrazek[/URL] |
maciek napisał/a: |
No psują się czasem jednak... Nie wiem, czy cześciej niż inne, ale nie ma co też udawać, że są jakościowo wspaniałe. |
ALAMO napisał/a: | ||
Wszystko się psuje. To mechanika jest. Myślisz że Rolex się nie psuje ? |
Ciniol napisał/a: |
a może po prostu one wyczuły że nie masz do nich serca i się ich szybko pozbędziesz jak wszystkich swoich zegarków ![]() ![]() |