satanic666, napiszę co mi odpiszą z gwarancją to wkleję screena, a zegarek i tak wyślę. Zegarek jest super, ale tu widocznie jest jakiś feler z gwintem ale już mi nerwy przeszły. Dobrze, że mam co nosić
[ Dodano: 2014-07-04, 14:44 ]
Pan z serwisu napisał jeszcze na mojego maila tak:
Witam,
Traktuję to jako uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.
Inni użytkownicy też skarżą się na ta koronkę więc nie wiem czy to nie jest wada fabryczna.
_________________ Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
Ostatnio zmieniony przez kornel91 2014-07-04, 13:44, w całości zmieniany 2 razy
Zegarek wysłany. Zobaczymy czy Poljot przyjmie na gwarancji czy uzna, że to
Cytat:
uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.
Zobaczymy
_________________ Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
emster [Usunięty]
#22 Wysłany: 2014-07-06, 00:52
Można jeszcze, awaryjnie, spróbować zdobyć informację bezpośrednio z centrali Orienta, czy przypadkiem lokalne serwisy sobie nie "olewają" zegarków zakupionych poza ich dystrybucją niezgodnie z nazwijmy to umowami z centralą Orienta.
Thank you for your update.
Crown is also exterior parts and not covered by warranty.
We would like you to understand warranty covers movement-related problem only.
It is highly appreciated if you follow service center’s policy.
Wychodzi na to, że i tak muszę zapłacić za naprawę.
_________________ Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
Machu Klon Właściciela Pola Ryżowego Duże jest piękne:D
Pomógł: 122 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 14453 Skąd: Gliwice
#24 Wysłany: 2014-07-08, 09:55
Czyli tradycyjne : "Gwarancja nie obejmuje: <- i tutaj wymienione 99% elementów rzeczonego przedmiotu "
Na szczęście koszty naprawy w serwisie relatywnie nieduże- zwłaszcza jak na zegarek, który w sklepie kosztuje niemałe pieniądze
Pies czy kot?: pies Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 154 Skąd: Słoneczne południe
#26 Wysłany: 2014-07-16, 09:10
A ja chciałbym pochwalić polski serwis Orienta. Naprawa zegarka zakupionego na schoeneuhren.de została zrealizowana przez Poljot Euro całkowicie bezproblemowo.
Rzeczowy kontakt, potem szybka naprawa- usunięcie denerwujących usterek. W sumie bardzo profesjonalne podejście.
Spróbuję naświetlić sprawę, ponieważ mam z firma Poljot Polska doświadczenie.
Mam zegarek zakupiony zarówno z polskiej dystrybucji jak i z niemieckiego sklepu internetowego. Traf chciał, że padło na zegarek sprowadzany. Dysponowałem jedynie gwarancją międzynarodową. Zegarek został oddany, przyjęty został bardzo niechętnie. Wszelką dyskusję zakończyła moja groźba poinformowania centrali o problemie z realizacją przez autoryzowany serwis w Polsce reklamacji. Sprawa zakończyła się szybko i pomyślnie, nie poprosili mnie o dowód zakupu ponieważ najważniejsza jest karta gwarancyjna (podbita!). Było to kwietniu tego roku.
Mój kolega miał podobna sytuację w ubiegłym roku. Myślę, że on częściowo przetarł szlak ponieważ po odmowie napisał długiego maila do orient i podobno interweniowali. Sprawa została załatwiona.
Moja opinia na ten temat jest taka, że Poljot jest największym dystrybutorem orient na Polskę. Sprzedaje kontrahentom oraz w detalu (sklep stacjonarny, sklep internetowy, allegro) i najzwyczajniej w świecie w sposób typowy dla polskiego biznesu dezinformuje klienta i zniechęca go liczac na to, że trafili na frajera który nie zna swojego prawa do reklamacji. Nie jest to w jego interesie liczy na zysk ze swojej działalności. Druga sprawa, że orienty praktycznie się nie psują a jeżeli już są to drobne usterki, które można szybko i tanio naprawić i zegarmistrza.
Podsumowując, można spokojnie zeralizaować usługę gwarancyjną jeżeli komuś na tym zależy. Mają umowę z orientem napodstawie której rozliczają się za te usługi więc jeżeli centala mówi, że jest ok to będą mieli zwrot kosztów. A reszta to ich śmieszna strategia:)
Ostatnio zmieniony przez mercandede 2014-07-22, 10:27, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach